11/05/2014

Sleepless Nights




those nights where i toss n turn in bed trying to fall asleep but my mind still lagi dlm mood 'on air'. banyak kali gak aku xley tido. tp ak cuba paksa diri . but i just lay there n think ;  benda yg aku dah buat  hari ni yg mungkin (mungkin laa..) akan mndatangkan effect yg buruk or baik nanti masa depan(heh!), kengkawan, family, masalah aku, perasaan aku n kerisauan aku(risau mende ntah hahaha). in those moments where i can't fall asleep, that's when i do all of my thinking n u know what? sungguh sungguh sungguuuuh meletihkan otak aku. after that baru laa aku boleh tido..zzZZZ...ak xtau nk update mende so, layan je laaaaa haha..


5 ZerroZorro: Sleepless Nights those nights where i toss n turn in bed trying to fall asleep but my mind still lagi dlm mood 'on air'. banyak kali gak aku xl...

No comments :

Post a Comment